Terms and conditions

Politica de confidențialitate

Politica de confidentialitate

Politica de Confidentialitate defineste modul in care noi, Esushi SRL, colectam, stocam si utilizam datele dumneavoastra personale cand accesati sau interactionati cu website-ul nostru https://www.esushi.md de unde obtinem sau colectam datele dumneavoastra.

Aceasta Politica de Confidentialitate se aplica din data de 20.10.2019.

Conform cerintelor Regulamentului General Privind Datele Personale (GDPR)  pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Esushi SRL prin site-ul https://www.esushi.md are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra, ori o altă persoana.

Detaliile noastre:

Esushi SRL “ESUSHI” cu sediul in Mun.Chisinau,or.Vatra,str.M.Eminescu.4 reprezinta operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiteti si raspunde de datele dumneavoastră cu caracter personal in conformitate cu legislatia aplicabila privind protectia datelor.

Pentru intrebari sau solicitari privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal, va rugam, sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor la adresa de e-mail: [email protected]

Ce informatii colectam cand vizitati site-ul nostru?

Informatii despre log-ul serverului Web.

Utilizarea informatiilor din log-urile serverului website-ului in scopuri de securitate IT.

Noi nu colectam si stocam log-urile serverului.

Ce informatii colectam?

-numele si prenumele dumneavoastra / denumirea societatii (adresa sediului social, cod unic de identificare fiscala, numar de inregistrare la Registrul Comertului, cont IBAN);

-adresa de e-mail;

-adresa de livrare/facturare;

-numar de telefon;

-IP-ul

Cum colectam sau obtinem informatii despre dumneavoastra?

Colectam si utilizam informatiile de la persoanele care ne contacteaza prin urmatoarele metode:

E-mail

Cand trimiteti un mesaj la adresa de e-mail afisata pe site-ul nostru, colectam adresa dumneavoastra de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati in acel e-mail (cum ar fi numele si prenumele dumneavoastra, numarul de telefon, si informatiile continute in orice bloc de semnatura din e-mail).

Interes legitim: Pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru pastrarea evidentei corespondentei.

Temeiul juridic pentru prelucrare: Este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare intr-un contract la cererea dumneavoastra.

Motivul pentru care este necesara efectuarea unui contract: In cazul in care mesajul dumneavoastra vizeaza furnizarea comenzilor solicitate sau luarea de masuri la solicitarea dumneavoastra inainte de a va livra bucatele solicitate.

Formular de contact

Cand ne contactati utilizand formularul de contact, colectam numele, numarul de telefon si adresa de email. De asemenea, colectam orice alte informatii pe care ni le furnizati atunci cand completati formularul de contact.

Daca nu furnizati informatiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veti putea trimite formularul de contact si nu vom primi solicitarea dumneavoastra.

Telefon

Cand ne contactati prin telefon, colectam numarul dumneavoastra de telefon si orice informatii pe care ni le furnizati in timpul conversatiei cu noi.

Transferul si stocarea informatiilor dumneavoastra

Informatiile despre apelul dumneavoastra, cum ar fi numarul dumneavoastra de telefon, data si ora apelului dumneavoastra, sunt prelucrate de catre furnizorii nostri de servicii telefonice. Politica de confidentialitate este disponibila pe site-ul oficial al acestora.

Cum utilizam datele dumneavoastra?

Pentru scopuri de business si administrative (in special pentru a va contacta si pentru a procesa comenzile pe care le plasati pe site-ul nostru), pentru a ne indeplini obligatiile contractuale pentru a analiza utilizarea de catre dumneavoastra a site-ului nostru

Prin completarea datelor dumneavoastra va exprimati acordul expres si neechivoc ca orice date cu caracter personal, cuprinse in formularul de Creare cont si/sau de Comanda de pe site-ul https://www.esushi.md sa fie folosite de Esushi SRL. in scopul procesarii si onorarii comenzilor.

Vom procesa datele personale colectate prin intermediul formularului de inregistrare online a clientilor/comenzilor si in cursul viitoarelor tranzactii comerciale, in scopul incheierii si executarii contractului. De asemenea, va vom contacta in aceste scopuri prin: e-mail, SMS sau telefon.

Informatii colectate sau obtinute de la terti

Informatii primite de la terti: In general, noi nu primim informatii despre dumneavoastra . de la terti. Daca primim din greseala informatii despre dumneavoastra . de la o parte terta si / sau nu avem o baza legala pentru prelucrarea acestor informatii, vom sterge informatiile dumneavoastra.

Dezvaluirea si utilizarea suplimentara a datelor dumneavoastra

Dezvaluirea informatiilor dumneavoastra furnizorilor de servicii:

Utilizam o serie de terti pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta sa ne desfasuram afacerea si care proceseaza informatiile dumneavoastra . pentru noi in numele nostru. Acestia sunt:

– furnizori de servicii de telefonie;

– furnizori de servicii pentru hosting;

– furnizori de servicii web;

– furnizori de servicii de marketing;

– furnizori de produse;

Asiguram prin reglementari contractuale, ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor, chiar daca datele cu caracter personal sunt transferate intr-o tara in care se utilizeaza in mod obisnuit un alt nivel de protectie a datelor si pentru care nu exista nicio decizie de adecvare a Comisiei UE. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care detinem obligatia aceasta prin lege.

Furnizorii nostri de servicii sunt localizati in R. M.

Informatiile dumneavoastravor fi partajate cu acesti furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a va oferi serviciul pe care l-ati solicitat, indiferent daca aceasta solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare prduse de la noi.

Motivul pentru care este necesar realizarea unui contract: Este posibil sa partajam informatii cu furnizorii nostri de servicii pentru a ne permite sa ne indeplinim obligatiile care decurg din contractul respectiv sau sa luam masurile pe care le-ati solicitat inainte de a incheia un contract cu dumneavoastra.

Dezvaluirea si utilizarea informatiilor dumneavoastra din motive legale

Indicarea unor posibile acte criminale sau amenintari la adresa sigurantei publice catre o autoritate competenta.

Daca suspectam ca a avut loc un comportament criminal sau potential, vom avea nevoie, in anumite circumstante, sa contactam o autoritate competenta, cum ar fi politia. Ar putea fi cazul, de exemplu, daca banuim ca s-a comis o frauda sau o infractiune cibernetica sau daca primim amenintari sau comunicari rau intentionate fata de noi sau fata de terti.

In general, va trebui doar sa va procesam informatiile in acest scop, daca ati fost implicati sau afectati de un astfel de incident intr-un fel sau altul.

Interes legitim: Prevenirea criminalitatii sau a activitatii criminale suspectate (cum ar fi frauda).

In legatura cu aplicarea sau aplicarea potentiala a drepturilor noastre legale.

Interes legitim: sa ne impunem drepturile legale si sa luam masuri pentru a ne asigura drepturile legale.

In legatura cu un litigiu sau o procedura juridica sau potential juridica.

Este posibil sa fie necesar sa utilizam informatiile dumneavoastra daca suntem implicati intr-o litigiu cu dumneavoastra sau cu o parte terta, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotarari judecatoresti sau a unui proces similar.

Interes legitim: Solutionarea litigiilor si a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continua a legilor, reglementarilor si altor cerinte legale.

Cat timp sunt stocate informatiile dumneavoastra?

Nu mai mult decat este necesar, in functie de obligatiile noastre legale (ex. pentru a mentine arhive contabile), sau orice alta baza legala pentru folosirea informatiilor (ex: consimtamant, obligatii contractuale, interese legitime).

Durata stocarii datelor dumneavoastra

Am stabilit perioade de pastrare specifice acolo unde este posibil. In cazul in care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retentie.

Perioade de retentie:

Log-uri de server: nu pastram informatiile memorate in log-urile serverului.

Informatii privind cererile de oferte plasate: atunci cand plasati o cerere de oferta, pastram aceste informatii timp de 5 ani de la incheierea exercitiului financiar in care ati plasat comanda, in conformitate cu obligatia noastra legala de a pastra inregistrari in scopuri fiscale.

Corespondenta: atunci cand faceti o cerere sau ne contactati din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de contact sau telefonic, vom pastra informatiile dumneavoastra . atata timp cat este necesar sa raspundem pentru a rezolva cererea dumneavoastra si pentru urmatoarele 12 luni de zile), dupa care vom sterge informatiile dumneavoastra.

Cum sunt securizate datele dumneavoastra?

Datele dumneavoastra sunt securizate prin utilizarea de solutii tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate, criptarea transferurilor de date catre si de la serverele noastre utilizand tehnologia SSL/TLS, permiterea accesului la datele dumneavoastra personale doar cand este necesar.

Luam masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a va asigura informatiile si pentru a le proteja impotriva utilizarii neautorizate sau ilegale si a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

– partajarea si furnizarea accesului la datele dumneavoastra in masura minima necesara, sub rezerva restrictiilor de confidentialitate, acolo unde este cazul si in mod anonim, ori de cate ori este posibil;

– folosirea serverelor securizate pentru stocarea informatiilor;

– verificarea identitatii oricarei persoane care solicita accesul la informatii inainte de a le acorda acces la informatii;

– utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta (orice informatii pe care ni le trimiteti prin intermediul oricaror formulare de pe site-ul nostru web)

– transferam datele dumneavoastra doar prin intermediul unui sistem inchis sau prin transferuri de date criptate;

Chiar daca luam toate masurile pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea datelor si informatiilor prin Internet, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vizualizate si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu ne asumam responsabilitatea pentru astfel de vulnerabilitati, ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru

Folosirea de cookie-uri

Folosim cookie-uri pe website-ul nostru. Pentru detalii cititi “Politica de cookie-uri”.

Transferul datelor dumneavoastra catre banca:

Întreg sortimentul de bucate și băuturi oferite de către Esushi pot fi achitate cu ajutorul cardurilor bancare VISA, MasterCard. Plățile se fac printr-o conexiune securizată a băncii Moldova-Agroindbank. Plățile prin cardurile bancare, se fac în lei moldovenești (MDL) conform cursului bancar în ziua transferului, fără alte plăți suplimentare.

Toate datele dvs. Care le completati in timpul plasarii comenzi, inclusive datele de pe cardul bancar sunt transmise bancii prin care se ectuiaza procesul de achitare online.  S.A. MoldovaAgroIndBank protejează și prelucrează datele cardurilor bancare ale utilizatorilor în conformitate cu standardul PCI DSS. Informațiile sunt transmise portalului de plăți folosind tehnologia de criptare SSL. Transferul de date ulterioare se realizează prin intermediul rețelelor bancare închise, care au cel mai înalt nivel de fiabilitate. S.A. MoldovaAgroIndBank nu transferă datele cardului de utilizator. Pentru a autentifica titularul unei carduri suplimentare, utilizați protocolul 3D Secure. Dacă Banca Utilizatorului acceptă această tehnologie, Utilizatorul va fi trimis pe serverul băncii pentru identificarea suplimentară. Utilizatorul poate găsi informații despre regulile și

 

Drepturile dumneavoastra asupra datelor personale

Sub rezerva anumitor restrictii privind anumite drepturi, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu datele dumneavoastra  pe care le puteti exercita prin transmiterea unui e-mail catre [email protected]

  • sa solicitati acces la informatiile dumneavoastra si informatii referitoare la utilizarea si prelucrarea informatiilor dumneavoastra;
  • sa solicitati corectarea sau stergerea datelor dumneavoastra;
  • sa solicitati limitarea utilizarii datelor dumneavoastra;
  • sa primiti informatiile pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fisier CSV) si dreptul de a transfera informatiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terta parte);
  • sa obiectati asupra procesarii datelor dumneavoastra in anumite scopuri (pentru mai multe informatii, consultati sectiunea de mai jos intitulata “Dreptul dumneavoastra de a obiecta fata de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri”);
  • sa va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dumneavoastra de a utiliza sau de a prelucra aceste informatii. Va rugam sa retineti ca, daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii si prelucrarii datelor dumneavoastra pe baza consimtamantului dumneavoastra inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul.

IVerificarea identitatii dumneavoastra in cazul in care solicitati acces la informatiile dumneavoastra.

In cazul in care solicitati acces la informatiile dumneavoastra, suntem obligati prin lege sa folosim toate masurile rezonabile pentru a va verifica identitatea inainte de a face acest lucru.

Aceste masuri sunt concepute pentru a va proteja informatiile si pentru a reduce riscul de frauda de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informatiile dumneavoastra.

Cum va verificam identitatea?

In cazul in care dispunem de informatii adecvate despre dumneavoastra in dosar, vom incerca sa verificam identitatea dumneavoastra utilizand aceste informatii.

Daca nu este posibil sa va identificam pe baza acestor informatii sau daca nu avem informatii suficiente despre dumneavoastra, este posibil sa solicitam copii sau certificate ale unor documente pentru a va putea verifica identitatea inainte de a va putea oferi accesul la datele dumneavoastra.

Vom putea confirma informatiile exacte de care avem nevoie pentru a va verifica identitatea in circumstantele dumneavoastra specifice daca si cand faceti o astfel de solicitare.

Dreptul dumneavoastra de a obiecta fata de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri

Aveti urmatoarele drepturi in ceea ce priveste datele dumneavoastra pe care le puteti exercita prin trimiterea unui e-mail catre adresa: [email protected]

  • sa obiectati la utilizarea sau prelucrarea informatiilor de catre noi pentru a indeplini o sarcina in interes public sau in interesul nostru legitim, inclusiv “profilarea” (analizarea sau prezicerea comportamentului dumneavoastra pe baza informatiilor dumneavoastra
  • sa obiectati utilizarea sau prelucrarea datelor dumneavoastra in scopuri de marketing direct.

Modificari ale politicii noastre de confidentialitate

Actualizam si modificam periodic politica noastra de confidentialitate.

 

 

TERMENI DE PLATĂ

În cazul plasării unei comenzi, Utilizatorul poate plăti serviciile în următoarele moduri:

Plătește comanda după primire de către Furnizor în numerar sau în alte moduri oferite de compania Esushi imediat după primirea comenzii.

Plata online pe site cu un card de credit VISA / MasterCard folosind sistemul de plată al partenerului bancar S.A. „Moldova Agroindbank”. Suma de retragere este costul bunurilor și serviciilor de livrare. Posibilitatea plății online cu card de credit este disponibilă numai pentru utilizatorii înregistrați în secțiunea autorizată a site-ului. După înregistrarea comenzii, alegerea unei plăți online, Utilizatorul va merge la pagina de plată securizată S.A. „MoldovaAgroIndBank” ecomm.maib.md, unde va trebui să introducă datele cardului bancar.

S.A. MoldovaAgroIndBank protejează și prelucrează datele cardurilor bancare ale utilizatorilor în conformitate cu standardul PCI DSS. Informațiile sunt transmise portalului de plăți folosind tehnologia de criptare SSL. Transferul de date ulterioare se realizează prin intermediul rețelelor bancare închise, care au cel mai înalt nivel de fiabilitate. S.A. MoldovaAgroIndBank nu transferă datele cardului de utilizator. Pentru a autentifica titularul unei carduri suplimentare, utilizați protocolul 3D Secure. Dacă Banca Utilizatorului acceptă această tehnologie, Utilizatorul va fi trimis pe serverul băncii pentru identificarea suplimentară. Utilizatorul poate găsi informații despre regulile și metodele de identificare suplimentare în Banca emitentă a cardului.

Toate tranzacțiile cu cardul de plată sunt efectuate în conformitate cu cerințele VISA International, MasterCard și alte sisteme de plată. La transmiterea informațiilor, tehnologiile speciale sunt utilizate pentru a asigura securitatea plăților prin carduri de Internet, prelucrarea datelor se realizează pe un server securizat de înaltă tehnologie al companiei de procesare.

Utilizatorul confirmă că nu va folosi Serviciile în scopuri ilegale, frauduloase și nu va permite acest lucru către terți. Când folosiți serviciile, Utilizatorul garantează că va respecta legislația Republicii Moldova.